Wednesday, 19 December 2012

20122012

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

Hai, Saya seorang blogger yang baru. Tarikh baru buat pon cantik. 20.12.2012 kan..??? Cantik kan. Well, before this pernah juga menjadi seorang blogger tapi terlalu busy dengan kerja so saya delete lah account blog lama saya tu. So, I'm Back now..!!! Hahahaha.

Now, I'm become student. So, nak kata busy takdelah sangat kan. Boleh lah nak update blog nanti. Saya harap kawan-kawan dapat beri tunjuk ajar lagi ye kat saya. Hehehe. 

Woooaaahhhhhh..!!! Dah nak pukul 5am dah. Huh !!! Sekejap je masa berlalu. So, nak tido pun alang kepalang baik tunggu Subuh dulu. Boleh lah solat dulu tapi mata dah ngantuk. Ni kalau letak kepala atas bantal yang empuk confirm terus tido. Hurm, Takde idea nak mengomel lagi lah. Esok pulak kita sambung lagi ye kawan-kawan. Havea great day's. Wasalam. 







No comments:

Post a Comment