Monday, 31 December 2012

Happy New year 2013 !!!

Salam semua,

Wow..!!! Lagi beberapa jam kita akan menyambut tahun baru 2013.. So, apa azam tahun baru anda semua??? Harap-harap azam baru korang semua akan termakbul seperti apa yang korang azamkan ye..
Sama lah macam saya juga, saya harap apa yang saya azam kan ni termakbul. Amin.. Sama-sama kita doakan ye..

Hurm, azam tahun lepas korang tercapai tak??? Hik.. Saya tercapai lah juga sikit-sikit.. Eh.. sikit je lah..
Haha.. So, tahun ini berharap lebih bermakna lagi ye.. Apa yang saya nak semua baru.. life baru, harapan baru, hik.. semua baru lah katakan..

Huh, sementara tunggu detik jam 12.00 pagi ni sambil tuh saya sedang nikmati kesedapan coklat tablerone ni.. Huhu.. Tahun ni sambut di kampung je.. Korang sambut mane??? Mesti meriahkan.. Okaylah.. Disini saya ingin mengucapkan "Happy New Year 2013!!!" hope lebih success selalu.. amin.. Bye !!! ;)









No comments:

Post a Comment