Sunday, 13 January 2013

Back To School.. !!!

Urgghhh.. Entry for today is Back To School.. No..no..no.. Saya bukan masih bersekolah lagi.. Hikhik.. Cuma Sem baru saya dah start..!!! Tak suke !! Tak Suke !!!

Sebabnya saya tak suke tak puas bercuti lagi tau.. Uhukk.. Sem ni nampak nya semua teori.. Banyak nak menghafal lah jawabnya.. Kalau tak banyak project je.. Teori ni kurang.. Argghhh!!!

Stress !!! Stresss!!! Tahun ni juga saya start untuk FYP (Final Year Project) saya.. Awal-awal lagi dah dapat message dari Madam nak buat perjumpaan.. So boring..!!!

Tak sedia nak gi class esok.. Pagi hokay..!!! Takpelah.. Kena abehkan juga study nih.. Nak kawen pulak nanti.. Huhu..

Yang bercuti lagi selamat bercuti ye..!!! Time cuti ni banyak lakukan mende yang berfaedah bukan macam saya time cuti tido dan makan sahaja.. Haha..

Okaylah.. Esok class awal.. Selamat Malam semua.. Doakan yang terbaik untuk saya.. Thanks guys!! 


p/s : Muka terpaksa nak gi class..!! Haha.. 








No comments:

Post a Comment