Friday, 4 January 2013

Maharajalawak Mega di Terengganu !!!

Perrrggghhh..!!! Maharajalawak Mega datang Terengganu.. Kampung halaman saya okeyh.. Huhu.. Memang ramai dan sesak lah kat Stadium Tertutup Gong Badak tuh.. Korang tak caye eyh..???? Jap nak post pic, nanti korang tengok lah betapa sesak dan seksanya kan.. Haha...


See.. kan..???? Ramai kan.. Hah !! Kalau tak memang saya nak gi jugak dengan membe saya tapi dia ada hal pulak nak kena balik kampung kat Kota Bahru.. Tapi kalau sesak camni memang saya patah balik lah.. Gila ke nak redah camni.. Huhu.. Apepun, orang Terengganu memang semangat gilerrr...!!! Cayalah..
Naaa.. naaaa.. naaa  nana... ganuuuu kiterrrrr..!!! Eh, nyanyi lak..

Tapi tengok kat umah pon best gak.. Dapat tengok dekat-dekat.. Cehhh, nak sedapkan hati.. Hikhik.. Tapi memang best lah semua peserta malam nih.. JOZAN, JAMBU, SAYWHO, BOBOY, SHIRO, R2 memang besttt gilerrr korang malam nih..

Sebenarnya aku memang minat JOZAN yooo!!!!! Sebab lawak dorang jadi.. Nak nak si Zizan tuh alahai.. Bolehlah tahan kehensemannya.. Tapi malam ni Zizan sorang je sebab Johan kena operate kaki dia yang sakit tuh.. Walaupon sorang, tetap best !!! Satu family saya ketawa terbahak bahak tau tengok gelagat si Zizan nih.. Haha !!!

Korang mesti kenal Ustaz Azhar Idrus kan..??? Ala, Ustaz rockers tuh.. Famous kot dia.. Hikhik.. Zizan berjaya tau tiru watak Ustaz tuh.. Kelakar hokayyy.. Haha.. Comel pulak tuh dia tiru gaya Ustaz Azhar.. Hehe..


 Hah !!! Comel tak..??? Haha.. Cute kan.. Apepon memang jadi malam ni.. Saya suka..!!!!


Yang ni segmen kedua pasal radio.. Sedih lah jugak tengok Zizan sorang je tadi.. Saya tengok dia sebak masa last tuh.. Maybe sebab kawan dia takde kot.. Hik.. Saya tetap penyokong tegar bagi kumpulan Jozan.. Harap Jozan menjadi juara.. WE LOVE YOU, JOZAN... Huhu.. ;)
 








2 comments: