Monday, 14 January 2013

Segmen : Saya Blogger Negeri .......



Hai kawan-kawan.. Saya blogger dari Terengganu.. HuHu..

Ape yang menarik kat ganu ni biasanya orang akan cari "Kepok Lekor"..
Hah.. Betol tak..??? Dekat luar ganu biasanya ade kepok lekor tapi tak sama macam ganu..
Kepok lekor ganu lagi ori ye!!! Haha..
Jangan marah ye orang negeri lain..

Hurm.. ape lagi ek makanan yang menarik.. Hah !!! Nasi dagang.. 
Sedap sedap!!! Nanti kalau korang datang sini try tau.. 
Huhu..

Kalau tempat menarik pulak.. Nak shopping sini memang takde lah.. Tapi kalau korang 
rase nak pegi holiday boleh lah sebab sini ada Pulau Kapas, Pulau Redang, Perhentian dan lain lain.. Setakat ni saya tau pulau tu jelah.. Pulau-pulau ganu ni sume cecantik.. Pastu cantiklah..!!! Haha..
Kalau korang nak cari kain batik buat baju ke or songket ke korang boleh
cari kat pasar payang.. Fuhhh..!!! Saya pegi pun rambang mata.. Hikhik..
Nak pegi tu pastikan duit poket anda penuh.. 
So, kat sini jugak ape yang menariknya orang cakap Masjid Kristal..
Masjid tu cantik tau.. Tak caye nanti korang tengok sendiri ye..

Huh..!!! Kalau nak diceritakan memang sampai besok takkan abeh citer ni.. So, ape-ape nak tanya 
tanya lah ek.. Jangan lupa follow saya okay.. Okay guys!! 
Thanks for sudi singgah bace blog saya.. 
Sekian.. ;)






11 comments:

  1. Singgah dari segmen y sama ^^
    dri Kelantan ^^ btw done follow awk!
    Jemput singgah sini gak yer ;)

    http://aichrah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  2. done follow...follow la kite balik ye.. :)


    http://iyraacariyno.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang tak sebeberapa ini. Maaf juga lambat buat lawatan sebab sibuk dengan final exam..

    http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.. Selamat jua dan good luck okay for final !!! :)

      Delete
  4. dari segmen yang sama , blogger dari perak . done follow . jemput singgah dan follow blog saya ---> http://duniahatisaya.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    salam perkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Perkenalan jua ye si comel !!! ;)

      Delete
  5. Orang Ganu rupenye.. Kite org ganu gop.. dtg sini dari segmen yg sama

    ReplyDelete
  6. Salam ziarah dari waalid..guane gamok orang kite?

    waalid folo bloggers ganu..:)

    selamat menjalani ibadah puasa

    ReplyDelete
  7. assalam..dtg dri nger yg sama...senyum sokmo..follow sini

    http://muslimahsejati96.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

    ReplyDelete